GBEGA (EXALTATION) BY EVANG. WUMI ANOINTED IS OUT

IMG-20231011-WA0011

 Evangelist Wumi Anointed, an anointed gospel music artiste, has just released a new song that you should listen to. It elevates the soul and is available now on all streaming platforms. Grab it and enjoy!
 
 
LYRICS
 
Title: *GBEGA

*VERSE1*

Praises shall rise 
from my mouth
to the heavens 

Praises shall rise 
from my mouth
to the heavens 


Because he show me love
Ofi agbara hon
Ogbe mi ga jotalo 

You show me love
Ofi agbara hon
Ogbe mi ga jotalo 
Osomi di eniyan oto o


*CHORUS*

Eje ka fi 
inu didun 
Yin oluwa 
oloore 
Eje ka Gbega (oh oh)
Eje ka Gbega (oh oh)

Eje ka fi 
inu didun 
Yin oluwa 
oloore 
Eje ka Gbega (gbega)
Eje ka Gbega (gbega)

 
*VERSE2*

When i had no one 
He stood by me
He stood for me 

In the name of Jesus 
I found peace 
I found my liberty 

Titi aye 
ai nipekun
Lemi oma royin re
Kari aye

Emi oma ko Hallelujah 
Hallelujah 
Hallelujah 
Hallelujah 
Soba oloore mi 


*CHORUS*

Eje ka fi 
inu didun 
Yin oluwa 
oloore 
Eje ka Gbega (oh oh)
Eje ka Gbega (oh oh)

Eje ka fi 
inu didun 
Yin oluwa 
oloore 
Eje ka Gbega (gbega)
Eje ka Gbega (gbega)


BRIDGE 

Hallelujah, Hallelujah, Hallelujah
(Soba tofi fe gba mi o)
Opomulero, arogundade, ajagun Mamafi tibon she

Agunechanba, Oyekeruwanile Oyekeruwanile i_gwe

The wise God, i_mmortal, in_ visible, the ancient of days 

Ely_on, Elohim, Adonal, Elshadah, Shekinah glo-ry

Olorun Toni kokoro aye lowo, oba toga ga ga ga ti giga re o lopin

Oboso Egan kuro dasoogo boni, oba to boso ewon kuro Lara Joseph to wo laso ola ati ola, Jesus you are awesome (Halleluyah o)
Back to chorus